مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-21اقتصادي

آسفالت پلیمری محور سرخه – آرادان با استفاده از فناوری قیر اصلاح شده


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز اجرای روکش آسفالت پلیمری در محور سرخه - آرادان  خبر داد و گفت: آسفالت پلیمری که برای نخستین بار در استان انجام می شود با استفاده از فناوری قیر اصلاح شده در حال انجام است.

- ایسنا/سمنان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز اجرای روکش آسفالت پلیمری در محور سرخه - آرادان  خبر داد و گفت: آسفالت پلیمری که برای نخستین بار در استان انجام می شود با استفاده از فناوری قیر اصلاح شده در حال انجام است.

احسان منصور کیایی 29 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ضرورت نیاز به استفاده از روش های نوین در صنعت روسازی و لزوم بهبود خواص مکانیکی و فیزیکی آسفالت راه های شریانی کشور این موضوع در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان یکی از مؤثرترین شیوه های بهبود خواص عملکردی آسفالتی را استفاده از فناوری قیر اصلاح شده با افزودنی پلیمری در تولید آسفالت دانست و ادامه داد: این روش برای اولین بار در استان در محور های شریانی حوزه شهرستانهای سرخه و آرادان در دست اجرا است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: این عملیات شامل تراش آسفالت، لکه گیری و اجرای روکش آسفالت اصلاح شده با قیر پلیمری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت پلیمری محور سرخه – آرادان با استفاده از فناوری قیر اصلاح شده

آسفالت پلیمری محور سرخه – آرادان با استفاده از فناوری قیر اصلاح شده